Żłobek GDAŃSK - HALLERA, ul. Hallera 119

Przyjmujemy dzieci od 1 do 3 roku życia.

Placówka otwarta w godzinach 6:30-17:30.

Grupa liczy 25 dzieci.

 

Placówka zlokalizowana jest na jednej z głównych ulic Gdańska - Hallera 119. Na przeciwko naszego wejścia do żłobka jest przystanek autobusowy i tramwajowy. Dojazd jest bardzo łatwy z każdej części Gdańska.

 

Nasz żłobek mieści się w 100 metrowym lokalu, na parterze. Dzieci do dyspozycji mają  dużą salę zabaw, sypialnię i osobną kuchnię. Sala zabaw jest bogato wyposażona w zabawki i pomoce edukacyjne. W sypialni każde dziecko ma swój komplet pościeli i leżaczek oraz swoją półeczkę w szafie na pościel. Jest też miejsce na pieuchy - każdy ma swoją szufladkę. W jadalni dzieci mogą uczyć się samodzielnego jedzenia ponieważ nie ma tu na podłodze wykładziny a ściany pokryte są łatwo zmywalnym lakierem. W tej sali też organizowane są zajęcia plastyczne dla dzieci.

 

Bezpośrednio przy lokalu zostanie utworzony ogródek, a na razie dzieci wychodzą na pobliski plac zabaw (ogrodzony i bezpieczny).

 

W naszej placówce panuje ciepła i domowa amosfera. Osoby które u nas pracują to ciocie z prawdziwym powołaniem - troskliwe, cierpliwe i odpowiedzialne. Nasze opiekunki mają głowę pełną pomysłów jak ciekawie zorganizować czas maluchom.

 

W roku 2018 planowana jest przerwa wakacyjna w okresie od 30.07.2018r. do 03.08.2018r.

Opłaty za żłobek nie ulegną zmianie.


Komunikaty

Zajęcia z języka Angielskiego

Nawiązaliśmy współpracę ze szkołą angielskiego dla najmłodszych. Zajęcia w żłobku na Hallera będą...

czytaj całość

Urządzenie oczyszczające powietrze w naszej placówce

Od sierpnia 2017 roku wszystkie nasze placówki zostały wyposażone w specjalistyczne urządzenia oczyszczające powietrze. Krótki opis...

czytaj całość

Mamy 2 wolne miejsca od 1 września

...

czytaj całość
Zobacz więcej komunikatów...

zajęcia i plan dnia

WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE ZAJĘCIA DLA DZIECI

Opiekunki prowadzą ciekawe zajęcia posługując się metodami dydaktycznymi, które pomagają:

1. we wspieraniu procesu budowania poczucia własnej wartości u dzieci poprzez wzajemną akceptację i stosowanie pochwał,
2. w rozpoznawaniu, kontrolowaniu i wyrażaniu własnych uczuć przez dzieci, radzeniu sobie z tak zwanymi uczuciami trudnymi,
3. w rozwiązywaniu konfliktów w grupie metodą pokojową,
4. w kształtowaniu zdolności do empatii i umiejętności zachowań społecznych,
5. we wspieraniu procesu usamodzielnienia się dziecka.

Zajęcia dydaktyczne wzbogacające wiedzę o otaczającej rzeczywistości, zjawiskach występujących w przyrodzie, uwzględniające pory roku, święta okolicznościowe, wzbogacające słownictwo dziecka, prowokujące do myślenia. Zawarte są w nich pierwsze próby liczenia, operacje na zbiorach, wykorzystuje się w nich bogaty materiał obrazkowy, książki, inne pomoce dydaktyczne i rekwizyty.

 

EDUKACJA ZDROWOTNA

Dzieci edukacji zdrowotnej dzieci uczestniczą każdego dnia:

1. w zajęciach gimnastyki ogólnorozwojowej,
2. w zabawach grupowych organizowanych na świeżym powietrzu,
3. w porannej gimnastyce,
4. w codziennej nauce nocnikowania,
5. w codziennych czynnościach kształtujących nawyki higieniczno – zdrowotne.

 

ZAJĘCIA Z RYTMIKI

Rytmika to nie tylko nauka i śpiewanie piosenek. To także trochę teorii: co to są nuty i do czego służą muzykowi, jak wygląda pięciolinia i klucz wiolinowy itd. To poznawanie różnych instrumentów muzycznych i różnego rodzaju muzyki, od poważnej, poprzez rozrywkową, aż do muzyki wydobywanej z przedmiotów codziennego użytku: kubeczki, sztućce, patyki, klocki itp. To również samodzielne próby zagrania na instrumentach muzycznych. To także odczuwanie emocji i próby ich nazwania, wyrażenia poprzez taniec, ruch.

 

ZAJĘCIA PLASTYCZNE

Podczas zajęć plastycznych wykorzystywane są różnorodne techniki: malowanie palcami, rysowanie świecą, malowanie na podkładzie klejowym, grysikowym, rysunek węglem, pastelami, stemplowanie, prace wykonane z włóczek, szmatek, kasz i makaronów, zabawy z gliną, masą papierową i wiele innych. Zajęcia rozwijają dziecięcą wyobraźnię, zdolności manualne, ekspresję plastyczną, pomagają uwierzyć we własne siły, wzmagają poczucie własnej wartości, uczą cierpliwości. Zajęcia plastyczne odbywają się  minimum 2 razy w tygodniu. Zajęcia plastyczne przeprowadzane z użyciem różnych materiałów i technik pracy. Wykorzystujemy w nich farby, kredki, masy plastyczne, papier kolorowy, bibuły, materiały o różnych fakturach, elementy naturalne (szyszki, żołędzie, kasztany, liście). Rozwijają percepcję wzrokową, sprawność manualną, kształtują wrażliwość estetyczną wyobraźnię artystyczną.

 

ZAJĘCIA I ZABAWY MANIPULACYJNO – KONSTRUKCYJNE

Dzieci budują konstrukcje z klocków,  szeregują klocki, budują i burzą budowle z klocków, nakładają kółka na piramidę oraz dopasowują odpowiednie kształty do otworów. Celem zabaw manipulacyjno – konstrukcyjnych jest: rozwój zręczności i koordynacji ruchów; usprawnienie pracy dłoni – palce i nadgarstki; usprawnianie procesów myślenia i koncentracji, ćwiczenie cierpliwości  i wytrwałości. Zajęcia manipulacyjno – konstrukcyjne w oparciu o różnorodny materiał do budowania, nawlekania, łączenia, z użyciem układanek, puzzli, szablonów geometrycznych, brył. Rozwijają zdolności percepcyjne, kształtują sprawność dłoni i palców, koordynację wzrokowo – ruchową, pomagają w usamodzielnieniu dziecka.
Elementy integracji zmysłowej w ćwiczeniach percepcji wzrokowej, i w ćwiczeniach dotyku w obrębie dłoni. W oparciu o materiał obrazkowy, nagrania magnetofonowe, instrumenty muzyczne, a także z użyciem takich pomocy jak drobne i większe przedmioty o rozmaitych kształtach i fakturach, masy plastyczne do ugniatania, materiał do przesypywania i przelewania

 

ZAJĘCIA TEMATYCZNE

Zajęcia te są określane różnymi terminami, jak np. zabawy w role, naśladowcze, twórcze, pory roku, poznawanie kultur innych narodów, zabawy w kąciku kuchennym, w kąciku lalek. Treść zabaw tematycznych wzbogaca zajęcia dzieci w naszym Klubie. Pojawia się fabuła, odtwarzane są coraz bardziej złożone sytuacje.

 


NASZ PLAN DNIA

6:30-8:00
schodzenie się dzieci, zabawy indywidualne

8:00-9:00
mycie rączek, śniadanie

9:00-10:00
poranna gimnastyka, zajęcia edukacyjne, dydaktyczne, zabawy z muzyką, plastyka,

zabawy z j. angielskim, zabawy ruchowe

10:00-11:00
wyjście do ogródka, zabawy na świeżym powietrzu

11:00-11:30
mycie rączek, czynności higieniczne

11:30 – 12:00
podawanie zupek

12:00- 14:00
leżakowanie/spanie, odpoczynek, zajęcia relaksujące przy muzyce, słuchanie bajek, spanie

14:00-14:30
podawanie II dania

14:30-15:30
zajęcia zgodnie z miesięcznym programem zajęć

15:30-16:00
podwieczorek (deser, owoce)

16:00-17:30
odbieranie dzieci/zabawy indywidualne

 

* Powyższy plan dnia nie jest sztywny, dostosowujemy go do potrzeb naszych podopiecznych. Czasami godziny poszczególnych zajęć trochę się przesuwają, gdy pogoda nie pozwala wyjść do ogródka zastępujemy to innymi zabawami.

Gdy dziecko jest przyzwyczajone do innego planu dnia, np. śpi lub je w innych godzinach, to nic nie szkodzi. Dostosujemy się do malucha, a on z czasem, w swoim własnym tempie sam się przyzwyczai i dostosuje do reszty dzieci.


wyżywnienie

Mamy do wyboru dwie opcje.

1. Rodzice przynoszą swoje jedzonko dla dziecka, my je podgrzewamy i podajemy dziecku (mamy lodówkę i kuchenkę mikrofalową).
Tę opcję wybierają rodzice najmłodszych dzieci oraz typowych „niejadków”, u których catering i tak by się marnował.

 

2. W naszych placówkach wyżywienie jest w formie cateringu.

Posiłki dostarczane są przez sprawdzoną firmę cateringową specjalizującą się w żywieniu małych dzieci. Posiłki są zdrowe, przygotowywane z produktów najwyższej jakości, kupowanych tylko u sprawdzonych dostawców. Gwarantujemy, że w posiłkach nie ma chemii, sól i cukier są ograniczone do minimum, a w zamian za to używane są zioła i naturalne przyprawy. Wszystko przygotowywane jest samodzielnie od podstaw.

 

Cennik:

Wyżywienie CAŁODZIENNE - 12 zł

wyżywienie CAŁODZIENNE - 14 zł diety specjalistyczne / posiłki indywidualne

* diety będą uwzględnianie tylko po przyniesieniu zaświadczenia od lekarza odnośnie diety jakiej dziecko wymaga, z wyszczególnieniem zaleceń


* Prosimy, aby pierwszego dnia w żłobku dostarczyć wychowawcom zaświadczenie lekarskie odnośnie potrzeby stosowania diety u dziecka z alergiami/nietolerancjami pokarmowymi.

 

Dodatkowe informacje:

- śniadania są dwuczęściowe, składają się z dwóch kanapek z pieczywa mieszanego i codziennie innego dodatku np.: jajecznicy, płatków na mleku, twarożku, itd.

- podwieczorki są dwuczęsciowe, składają się z owocu i codziennie innego dodatku np: jogurtu, własnego ciasta, owoców w kisielu, itd.

- menu i wielkości porcji są dopasowane do potrzeb dzieci w wieku żłobkowym

- uwzględnienie wszelkie diety (bezmleczna, bez jajeczna, bezglutenowa, wegetariańska, oraz inne) – prośba o dokładne sprecyzowanie diety


 

 

AKTUALNY JADŁOSPIS:

Jadłospis_sierpień_2018_podstawowy.doc

Jadłospis_sierpień_2018_bezmleczny.doc

Jadłospis_sierpień_2018_bezglutenowy.doc


kadra

Angelika Nożewska

Jestem studentką I roku pedagogiki wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Gdańskim. Podczas swojej eduakcji od szkoły podstawowej do liceum czynnie brałam udział w życiu harcerskim, prowadziłam grupy w różnym wieku, dzięki czemu posiadam umiejętności z zakresu pierwszej pomocy,  doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.  Ukończyłam też kurs wychowawcy kolonijnego. Jestem osobą komunikatywną, otwartą, empatyczną i chętnie nawiązującą nowe znajomości. Praca z dziećmi jest dla mnie drugą szkołą, bo zawsze mogę nauczyć się czegoś nowego,  daje mi też mnóstwo satysfakcji. W pracy z dziećmi najlepszą częścią jest ich wdzięczność w postaci zaufania i uśmiechu,  co daje więcej motywacji do działania.

Ewelina Dzioba

Jestem studentką I roku pedagogiki. Jestem osobą miłą i pogodną. Uwielbiam spędzać czas z dziećmi. Dostrzegam w dzieciach przede wszystkim pozytywne cechy i staram się je pielęgnować.

mgr Emilia Klimczak

Jestem założycielką i kierowniczką wszystkich placówek „Akademia Malucha”. Z wykształcenia jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, prywatnie mama 5letniej Mai i 2letniej Lilki. Jestem wesołą i odpowiedzialną osobą. Kocham pracę z dziećmi, dlatego swoją karierę zawodową poświęciłam właśnie im. Bardzo mi zależy na zadowoleniu rodziców i na ciągłym polepszaniu standardów opieki w placówkach.

Angelika Betiuk

Nazywam się Angelika, uczę się w szkole policealnej na kierunku Opiekunka Dziecięca.
Praca z dziećmi zawsze była moim marzeniem, kocham dzieci, uwielbiam spędzać z nimi czas i świetnie sobie z tym radzę, praca opiekunki daje mi mnóstwo satysfakcji. Jestem osobą cierpliwą, odpowiedzialna, pełną empatii, punktualną i bez nałogów. W przyszłości chciałabym mieć trójkę własnych dzieci. Po za pracą interesuje się gotowaniem, wielką radość sprawia mi przygotowywanie pysznych obiadków i deserów dla moich bliskich. 
hobby: fotografia, sport, kulinaria, literatura.

lokalizacja i dojazd

galeria zdjęć

NASZE PLACÓWKI:
GDAŃSK-WRZESZCZ, ul. Aldony 14 (zobacz)
GDAŃSK-WRZESZCZ, ul. Aldony 14 - Piętro (zobacz)
GDAŃSK-ZASPA, ul. Leszczyńskich 5a/3 (zobacz)
GDAŃSK-MORENA, ul. Morenowe Wzgórze 26 paw. 5 (zobacz)
GDAŃSK-HALLERA, ul. Hallera 119 (zobacz)
GDAŃSK-JASIEŃ, ul. Kartuska 360 C (zobacz)
Copyright: Akademia Malucha Gdańsk. Projekt i realizacja: PodisPromotion