Żłobek GDAŃSK - JASIEŃ

Odział na Jasieniu to już szósta filia Akademii Malucha. Wciaż się rozwijamy, ponieważ wciąż brakuje miejsc dla najmlodszych. Mamy już wprawę i doświadczenie w otwieraniu i prowadzeniu placówek opieki dla dzieci do lat 3.


Klub Malucha mieści się na ulicy Kartuskiej 360 C (żółty domek za przystankiem Damroki).

Mamy 3 grupy dzieci (dwie na parterze, jedna na piętrze).

Dom posiada własny duży ogród, wyposażony w bezpieczne zabawki dla najmłodszych. Opiekunki pilnują tego, aby maluchy codziennie były na dworze, jeśli tylko pogoda na to pozwala.

Na parterze jest przestronna szatnia, łazienka oraz dwie wielkie sale, wyposażone w meble i zabawki. Wszystko posiada atesty i certyfikaty.

Na piętrze mamy dużą salę do zabawy, osobną jadalnię i sypialnię.


W roku 2019 planowana jest przerwa wakacyjna w okresie od 05.08.2019r. do 09.08.2019r.
Opłaty za żłobek nie ulegną zmianie.
MAMY OSTATNIE WOLNE MIEJSCA OD WRZEŚNIA 2018 !
Zapisy pod nr: 793-266-336
Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku, gdzie dodawane są relacje z życia żłobka ;)

https://web.facebook.com/Klub-Malucha-Akademia-Malucha-Jasie%C5%84-1707674079301727/




Oceny Trojmiasto.pl

Komunikaty

Ostatnie wolne miejsca od września 2018!

Mamy ostatnie wolne miejsca od września 2018! W celu zapisania należy: 1. Upewnić się, czy są wolne...

czytaj całość
Zobacz więcej komunikatów...

zajęcia i plan dnia

WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE ZAJĘCIA DLA DZIECI

Opiekunki prowadzą ciekawe zajęcia posługując się metodami dydaktycznymi, które pomagają:

1. we wspieraniu procesu budowania poczucia własnej wartości u dzieci poprzez wzajemną akceptację i stosowanie pochwał,
2. w rozpoznawaniu, kontrolowaniu i wyrażaniu własnych uczuć przez dzieci, radzeniu sobie z tak zwanymi uczuciami trudnymi,
3. w rozwiązywaniu konfliktów w grupie metodą pokojową,
4. w kształtowaniu zdolności do empatii i umiejętności zachowań społecznych,
5. we wspieraniu procesu usamodzielnienia się dziecka.

Zajęcia dydaktyczne wzbogacające wiedzę o otaczającej rzeczywistości, zjawiskach występujących w przyrodzie, uwzględniające pory roku, święta okolicznościowe, wzbogacające słownictwo dziecka, prowokujące do myślenia. Zawarte są w nich pierwsze próby liczenia, operacje na zbiorach, wykorzystuje się w nich bogaty materiał obrazkowy, książki, inne pomoce dydaktyczne i rekwizyty.

 

EDUKACJA ZDROWOTNA

Dzieci edukacji zdrowotnej dzieci uczestniczą każdego dnia:

1. w zajęciach gimnastyki ogólnorozwojowej,
2. w zabawach grupowych organizowanych na świeżym powietrzu,
3. w porannej gimnastyce,
4. w codziennej nauce nocnikowania,
5. w codziennych czynnościach kształtujących nawyki higieniczno – zdrowotne.

 

ZAJĘCIA Z RYTMIKI

Rytmika to nie tylko nauka i śpiewanie piosenek. To także trochę teorii: co to są nuty i do czego służą muzykowi, jak wygląda pięciolinia i klucz wiolinowy itd. To poznawanie różnych instrumentów muzycznych i różnego rodzaju muzyki, od poważnej, poprzez rozrywkową, aż do muzyki wydobywanej z przedmiotów codziennego użytku: kubeczki, sztućce, patyki, klocki itp. To również samodzielne próby zagrania na instrumentach muzycznych. To także odczuwanie emocji i próby ich nazwania, wyrażenia poprzez taniec, ruch.

 

ZAJĘCIA PLASTYCZNE

Podczas zajęć plastycznych wykorzystywane są różnorodne techniki: malowanie palcami, rysowanie świecą, malowanie na podkładzie klejowym, grysikowym, rysunek węglem, pastelami, stemplowanie, prace wykonane z włóczek, szmatek, kasz i makaronów, zabawy z gliną, masą papierową i wiele innych. Zajęcia rozwijają dziecięcą wyobraźnię, zdolności manualne, ekspresję plastyczną, pomagają uwierzyć we własne siły, wzmagają poczucie własnej wartości, uczą cierpliwości. Zajęcia plastyczne odbywają się  minimum 2 razy w tygodniu. Zajęcia plastyczne przeprowadzane z użyciem różnych materiałów i technik pracy. Wykorzystujemy w nich farby, kredki, masy plastyczne, papier kolorowy, bibuły, materiały o różnych fakturach, elementy naturalne (szyszki, żołędzie, kasztany, liście). Rozwijają percepcję wzrokową, sprawność manualną, kształtują wrażliwość estetyczną wyobraźnię artystyczną.

 

ZAJĘCIA I ZABAWY MANIPULACYJNO – KONSTRUKCYJNE

Dzieci budują konstrukcje z klocków,  szeregują klocki, budują i burzą budowle z klocków, nakładają kółka na piramidę oraz dopasowują odpowiednie kształty do otworów. Celem zabaw manipulacyjno – konstrukcyjnych jest: rozwój zręczności i koordynacji ruchów; usprawnienie pracy dłoni – palce i nadgarstki; usprawnianie procesów myślenia i koncentracji, ćwiczenie cierpliwości  i wytrwałości. Zajęcia manipulacyjno – konstrukcyjne w oparciu o różnorodny materiał do budowania, nawlekania, łączenia, z użyciem układanek, puzzli, szablonów geometrycznych, brył. Rozwijają zdolności percepcyjne, kształtują sprawność dłoni i palców, koordynację wzrokowo – ruchową, pomagają w usamodzielnieniu dziecka.
Elementy integracji zmysłowej w ćwiczeniach percepcji wzrokowej, i w ćwiczeniach dotyku w obrębie dłoni. W oparciu o materiał obrazkowy, nagrania magnetofonowe, instrumenty muzyczne, a także z użyciem takich pomocy jak drobne i większe przedmioty o rozmaitych kształtach i fakturach, masy plastyczne do ugniatania, materiał do przesypywania i przelewania

 

ZAJĘCIA TEMATYCZNE

Zajęcia te są określane różnymi terminami, jak np. zabawy w role, naśladowcze, twórcze, pory roku, poznawanie kultur innych narodów, zabawy w kąciku kuchennym, w kąciku lalek. Treść zabaw tematycznych wzbogaca zajęcia dzieci w naszym Klubie. Pojawia się fabuła, odtwarzane są coraz bardziej złożone sytuacje.

 



NASZ PLAN DNIA

6:30-8:00
schodzenie się dzieci, zabawy indywidualne

8:00-9:00
mycie rączek, śniadanie

9:00-10:00
poranna gimnastyka, zajęcia edukacyjne, dydaktyczne, zabawy z muzyką, plastyka,

zabawy z j. angielskim, zabawy ruchowe

10:00-11:00
wyjście do ogródka, zabawy na świeżym powietrzu

11:00-11:30
mycie rączek, czynności higieniczne

11:30 – 12:00
podawanie zupek

12:00- 14:00
leżakowanie/spanie, odpoczynek, zajęcia relaksujące przy muzyce, słuchanie bajek, spanie

14:00-14:30
podawanie II dania

14:30-15:30
zajęcia zgodnie z miesięcznym programem zajęć

15:30-16:00
podwieczorek (deser, owoce)

16:00-17:30
odbieranie dzieci/zabawy indywidualne

 

* Powyższy plan dnia nie jest sztywny, dostosowujemy go do potrzeb naszych podopiecznych. Czasami godziny poszczególnych zajęć trochę się przesuwają, gdy pogoda nie pozwala wyjść do ogródka zastępujemy to innymi zabawami.

Gdy dziecko jest przyzwyczajone do innego planu dnia, np. śpi lub je w innych godzinach, to nic nie szkodzi. Dostosujemy się do malucha, a on z czasem, w swoim własnym tempie sam się przyzwyczai i dostosuje do reszty dzieci.


wyżywnienie

Mamy do wyboru dwie opcje.

1. Rodzice przynoszą swoje jedzonko dla dziecka, my je podgrzewamy i podajemy dziecku (mamy lodówkę i kuchenkę mikrofalową).
Tę opcję wybierają rodzice najmłodszych dzieci oraz typowych „niejadków”, u których catering i tak by się marnował.

 

2. W naszych placówkach wyżywienie jest w formie cateringu.

Posiłki dostarczane są przez sprawdzoną firmę cateringową specjalizującą się w żywieniu małych dzieci. Posiłki są zdrowe, przygotowywane z produktów najwyższej jakości, kupowanych tylko u sprawdzonych dostawców. Gwarantujemy, że w posiłkach nie ma chemii, sól i cukier są ograniczone do minimum, a w zamian za to używane są zioła i naturalne przyprawy. Wszystko przygotowywane jest samodzielnie od podstaw.

 

Cennik:

Wyżywienie CAŁODZIENNE - 12 zł

wyżywienie CAŁODZIENNE - 14 zł diety specjalistyczne / posiłki indywidualne

* diety będą uwzględnianie tylko po przyniesieniu zaświadczenia od lekarza odnośnie diety jakiej dziecko wymaga, z wyszczególnieniem zaleceń


* Prosimy, aby pierwszego dnia w żłobku dostarczyć wychowawcom zaświadczenie lekarskie odnośnie potrzeby stosowania diety u dziecka z alergiami/nietolerancjami pokarmowymi.

 

Dodatkowe informacje:

- śniadania są dwuczęściowe, składają się z dwóch kanapek z pieczywa mieszanego i codziennie innego dodatku np.: jajecznicy, płatków na mleku, twarożku, itd.

- podwieczorki są dwuczęsciowe, składają się z owocu i codziennie innego dodatku np: jogurtu, własnego ciasta, owoców w kisielu, itd.

- menu i wielkości porcji są dopasowane do potrzeb dzieci w wieku żłobkowym

- uwzględnienie wszelkie diety (bezmleczna, bez jajeczna, bezglutenowa, wegetariańska, oraz inne) – prośba o dokładne sprecyzowanie diety


 

 

AKTUALNY JADŁOSPIS:

Jadłospis_sierpień_2018_podstawowy.doc

Jadłospis_sierpień_2018_bezmleczny.doc

Jadłospis_sierpień_2018_bezglutenowy.doc


kadra

mgr Halina Jankowska

/

Z zawodu jestem pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym. Praca z małymi dziećmi jest spełnieniem moich marzeń. Zawsze chciałam pracować z maluszkami i dawać im dużo ciepła i miłości.

Odbyłam szkolenie z pierwszej pomocy. Mam doświadczenie w opiece nad dziećmi w różnym wieku. Brałam udział w kursie doskonalącym nt. ruch rozwijający wg Weroniki Sherborne oraz kursie opiekun w żłobku i klubie malucha. Ukończyłam szkolenie - wstęp do Sensoplastyki.

Staram się budować przyjazną atmosferę, obdarzać swoim spokojem oraz zachęcać do wspólnej zabawy, która wg mnie jest najważniejszą formą nauki.

Uśmiech dziecka jest dla mnie nagrodą i jednocześnie motywacją, aby swoją pracę wykonywać jak najlepiej.

Klaudia Sielska

/Studiuję dietetykę na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Jestem osobą bardzo uśmiechniętą i lubię tym uśmiechem dzieliś się z innymi. Uwielbiam spędzać czas z dziećmi. To one dają mi najwięcej radości każdego dnia. Skupiam się głównie na prawidłowym rozwoju podopiecznych. Staram się jak najwięcej dawać od siebie właśnie im. Uważam, że codzienna zabawa z dziećmi w różny sposób to konieczność, gdyż właśnie poprzez zabawę dziecko najwięcej się uczy.

Adrianna Boguta

/Jest absowentką studiów I stopnia na kierunku Pedagogika Wczesnej Edukacji z Logopedią. Obecnie kontynuuje studia na drugim stopniu. Doświadczenie zdobyła podczas praktyk, a także pracując jako opiekunka dziecięca. Posiada certyfikat animatora czasu wolnego. Jest pozytywną i energiczną osobą, wprowadzającą przyjazną atmosferę. Przede wszystkim dba o to, aby podopieczni rozwijali się prawidłowo, a jej działania temu sprzyjały. Pragnie wprowadzać do ich codzienności ciekawe zajęcia, wnoszące zabawę jak i nowe umiejętności. Od zawsze wiedziała, że praca z dziećmi będzie ją uszczęśliwiać, a co najważniejsze - dawać satysfakcję.

Jessica Bohdiel

Jestem studentką Pedagogiki Wczesnej Edukacji na Uniwersytecie Gdańskim. Wśród dzieci odnalazłam swoje powołanie. Teraz nie wybrażam sobie dnia bez nich. Dbam o to, żeby czuły się w żłobku jak najlepiej. Głównie przykładam uwagę do prawidłowego rozwoju podopiecznych. Uwielbiam śpiewać, tańczyć oraz czytać różnego rodzaju opowieści. Pragnę, by dzieci czuły się w żłobku bezpiecznie oraz swobodnie.

Kinga Pres

width=284

Jestem studentką pedagogiki specjalnej. Najlepsze co może mnie spotkać w życiu, to sprawiać, że ktoś dzięki mnie może się uśmiecha. Jestem cierp,,,,,,,,,,,,,liwą i cichą osobą, aczkolwiek wśród małych dzieci wkraczam w inny, pełen energii świat, w którym czuje się swobodnie i przyjemnie. Wolny czas spędzam asdfgktywnie. Uwielbiam naturę, dlatego częste spacery z dziećmi to dla mnie sama przyjemność. Ponadto interesuje się psychologią.

mgr Emilia Klimczak

Jestem założycielką i kierowniczką wszystkich placówek „Akademia Malucha”. Z wykształcenia jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, prywatnie mama 5letniej Mai i 2letniej Lilki. Jestem wesołą i odpowiedzialną osobą. Kocham pracę z dziećmi, dlatego swoją karierę zawodową poświęciłam właśnie im. Bardzo mi zależy na zadowoleniu rodziców i na ciągłym polepszaniu standardów opieki w placówkach.

lokalizacja i dojazd

galeria zdjęć

NASZE PLACÓWKI:
GDAŃSK-WRZESZCZ, ul. Aldony 14 (zobacz)
GDAŃSK-WRZESZCZ, ul. Aldony 14 - Piętro (zobacz)
GDAŃSK-ZASPA, ul. Leszczyńskich 5a/3 (zobacz)
GDAŃSK-MORENA, ul. Morenowe Wzgórze 26 paw. 5 (zobacz)
GDAŃSK-HALLERA, ul. Hallera 119 (zobacz)
GDAŃSK-JASIEŃ, ul. Kartuska 360 C (zobacz)
Copyright: Akademia Malucha Gdańsk. Projekt i realizacja: PodisPromotion