Żłobek GDYNIA - CHYLONIA, ul. Łebska 12

Akademia Malucha to sieć prężnie rozwijających się żłobków. Mamy już 7 punktów w Gdańsku i jeden w Gdyni.

 

Żłobek Akademia Malucha w Gdyni Chyloni jest w osobnym budynku, w którym działa też zaprzyjaźnione przedszkole Ptasie Radio. Budynek cały dostosowany jest do dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych. Na parterze, gdzie znajduje się żłobek, są dwie duże sale (dwie grupy po 22 dzieci), szatnia, dostosowana toaleta dla dzieci, w tym dzieci niepełnosprawnych, pomieszczenie gastronomiczne.

 

Na piętrze działa przedszkole, które serdecznie polecamy. Maluchy z naszego żłobka mają pierszeństwo do dostania się do tego przedszkola.

 

Link do strony przedszkola http://www.ptasie-radio.edu.pl/

 

Posiadamy własną kuchnię, co jest ogromną zaletą. Wszystkie potrawy są świeże, robione na miejscu i specjalną windą do tego przeznaczoną, są transportowane do dzieci na odpowiednie piętro. Zawsze można zejść na dół i przekazać kucharzowi wszelkie ewentualne uwagi i zastrzeżenia.

 

Dodatkowo mamy taras specjalnie wyposażony dla najmłodszych dzieci. Wyjście na niego jest bezpośrednio z jednej z sal. Oprócz tego jest duży ogród z placem zabaw.

 

Mamy osobą, wielką salę gimnastyczną do rytmiki, zajęć ruchowych, jak i do spotkań z rodzicami oraz przedstawień dla rodziców.

 

Budynek jest zabezpieczony poprzez alarm, domofony na kod, monitoring. Wszystko po to by zapewnić placówce bezpieczeństwo oraz by ktoś obcy nie mógł się dostać na teren żłobka.

 

Jesteśmy już po wszystkich odbiorach i posiadamy wpis do rejestru na 44 dzieci. Docelowo (planujemy, że od stycznia) będzie podział na dwie grupy: starszą i młodszą. W poszczeg,olnych grupach będą prowadzone zajęcia dostosowane do wieku dzieci.

 

Na tą chwilę jest 50% wolnych miejsc, ale żłobek cieszy się ogromnym zainteresowaniem, tak więc zapraszamy do zapisów :)

 

Zapraszamy!


Komunikaty

PROMOCJA na WPISOWE dla dzieci które dojdą od kwietnia i maja!!!

Drodzy Rodzice ;) W związku z ostatnimi wolnymi miejscami w naszym żłobku w Gdyni-Chyloni (Łebska 12), ogłaszamy...

czytaj całość
Zobacz więcej komunikatów...

zajęcia i plan dnia

WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE ZAJĘCIA DLA DZIECI

Opiekunki prowadzą ciekawe zajęcia posługując się metodami dydaktycznymi, które pomagają:

1. we wspieraniu procesu budowania poczucia własnej wartości u dzieci poprzez wzajemną akceptację i stosowanie pochwał,
2. w rozpoznawaniu, kontrolowaniu i wyrażaniu własnych uczuć przez dzieci, radzeniu sobie z tak zwanymi uczuciami trudnymi,
3. w rozwiązywaniu konfliktów w grupie metodą pokojową,
4. w kształtowaniu zdolności do empatii i umiejętności zachowań społecznych,
5. we wspieraniu procesu usamodzielnienia się dziecka.

Zajęcia dydaktyczne wzbogacające wiedzę o otaczającej rzeczywistości, zjawiskach występujących w przyrodzie, uwzględniające pory roku, święta okolicznościowe, wzbogacające słownictwo dziecka, prowokujące do myślenia. Zawarte są w nich pierwsze próby liczenia, operacje na zbiorach, wykorzystuje się w nich bogaty materiał obrazkowy, książki, inne pomoce dydaktyczne i rekwizyty.

 

EDUKACJA ZDROWOTNA

Dzieci edukacji zdrowotnej dzieci uczestniczą każdego dnia:

1. w zajęciach gimnastyki ogólnorozwojowej,
2. w zabawach grupowych organizowanych na świeżym powietrzu,
3. w porannej gimnastyce,
4. w codziennej nauce nocnikowania,
5. w codziennych czynnościach kształtujących nawyki higieniczno – zdrowotne.

 

ZAJĘCIA Z RYTMIKI

Rytmika to nie tylko nauka i śpiewanie piosenek. To także trochę teorii: co to są nuty i do czego służą muzykowi, jak wygląda pięciolinia i klucz wiolinowy itd. To poznawanie różnych instrumentów muzycznych i różnego rodzaju muzyki, od poważnej, poprzez rozrywkową, aż do muzyki wydobywanej z przedmiotów codziennego użytku: kubeczki, sztućce, patyki, klocki itp. To również samodzielne próby zagrania na instrumentach muzycznych. To także odczuwanie emocji i próby ich nazwania, wyrażenia poprzez taniec, ruch.

 

ZAJĘCIA PLASTYCZNE

Podczas zajęć plastycznych wykorzystywane są różnorodne techniki: malowanie palcami, rysowanie świecą, malowanie na podkładzie klejowym, grysikowym, rysunek węglem, pastelami, stemplowanie, prace wykonane z włóczek, szmatek, kasz i makaronów, zabawy z gliną, masą papierową i wiele innych. Zajęcia rozwijają dziecięcą wyobraźnię, zdolności manualne, ekspresję plastyczną, pomagają uwierzyć we własne siły, wzmagają poczucie własnej wartości, uczą cierpliwości. Zajęcia plastyczne odbywają się  minimum 2 razy w tygodniu. Zajęcia plastyczne przeprowadzane z użyciem różnych materiałów i technik pracy. Wykorzystujemy w nich farby, kredki, masy plastyczne, papier kolorowy, bibuły, materiały o różnych fakturach, elementy naturalne (szyszki, żołędzie, kasztany, liście). Rozwijają percepcję wzrokową, sprawność manualną, kształtują wrażliwość estetyczną wyobraźnię artystyczną.

 

ZAJĘCIA I ZABAWY MANIPULACYJNO – KONSTRUKCYJNE

Dzieci budują konstrukcje z klocków,  szeregują klocki, budują i burzą budowle z klocków, nakładają kółka na piramidę oraz dopasowują odpowiednie kształty do otworów. Celem zabaw manipulacyjno – konstrukcyjnych jest: rozwój zręczności i koordynacji ruchów; usprawnienie pracy dłoni – palce i nadgarstki; usprawnianie procesów myślenia i koncentracji, ćwiczenie cierpliwości  i wytrwałości. Zajęcia manipulacyjno – konstrukcyjne w oparciu o różnorodny materiał do budowania, nawlekania, łączenia, z użyciem układanek, puzzli, szablonów geometrycznych, brył. Rozwijają zdolności percepcyjne, kształtują sprawność dłoni i palców, koordynację wzrokowo – ruchową, pomagają w usamodzielnieniu dziecka.
Elementy integracji zmysłowej w ćwiczeniach percepcji wzrokowej, i w ćwiczeniach dotyku w obrębie dłoni. W oparciu o materiał obrazkowy, nagrania magnetofonowe, instrumenty muzyczne, a także z użyciem takich pomocy jak drobne i większe przedmioty o rozmaitych kształtach i fakturach, masy plastyczne do ugniatania, materiał do przesypywania i przelewania

 

ZAJĘCIA TEMATYCZNE

Zajęcia te są określane różnymi terminami, jak np. zabawy w role, naśladowcze, twórcze, pory roku, poznawanie kultur innych narodów, zabawy w kąciku kuchennym, w kąciku lalek. Treść zabaw tematycznych wzbogaca zajęcia dzieci w naszym Klubie. Pojawia się fabuła, odtwarzane są coraz bardziej złożone sytuacje.

 

 

 

 

W cenę pobytu dziecka wliczone są:

 

* język angielski poprzez zabawę z wykwalifikowanym nauczycielem

* zajęcia plastyczne

* różnego rodzaju gry i zabawy ruchowe

* zajęcia rozwijające motorykę małą i dużą

* zabawy okolicznościowe takie jak: bal karnawałowy, bal sylwestrowy

* różnego rodzaju zajęcia poznawcze

* rytmika

* gimnastyka całego ciała

* zajęcia tematyczne zgodne z kalendarzem świąt nietypowych

* trening dobrych nawyków higienicznych

* muzykoterapia

 

 

 

Opłata wpisowego obejmuje:

 

* miejsce w żłobku

* ubezpieczenie NNW

* różnego rodzaju materiały plastyczne


NASZ PLAN DNIA

6:30-8:00
schodzenie się dzieci, zabawy indywidualne

 

8:00-9:00
mycie rączek,  I śniadanie

 

9:00-10:00
poranna gimnastyka, zajęcia edukacyjne, dydaktyczne, zabawy z muzyką, plastyka,

zabawy z j. angielskim, zabawy ruchowe

 

10:00-11:00
wyjście do ogródka, zabawy na świeżym powietrzu

 

11:0-11:30
mycie rączek, czynności higieniczne

 

11:30 – 12:00
– zupki

 

12:00- 14:00
leżakowanie/spanie, odpoczynek, zajęcia relaksujące przy muzyce, słuchanie bajek, spanie

 

14:00-14:30
II danie

 

14:30-15:30
ZAJĘCIA:

  • pon/czw – rytmika
  • wt/pt – zajęcia plastyczne/manualne
  • środa – zajęcia tematyczne (co tydzień inny temat)

 

15:30-16:00
podwieczorek (deser, owoce)

 

16:00-17:30
odbieranie dzieci/zabawy indywidualne

 

* Powyższy plan dnia nie jest sztywny, dostosowujemy go do potrzeb naszych podopiecznych. Czasami godziny poszczególnych zajęć trochę się przesuwają, gdy pogoda nie pozwala wyjść do ogródka zastępujemy to innymi zabawami.

Gdy dziecko jest przyzwyczajone do innego planu dnia, np. śpi lub je w innych godzinach, to nic nie szkodzi. Dostosujemy się do malucha, a on z czasem, w swoim własnym tempie sam się przyzwyczai i dostosuje do reszty dzieci.


wyżywnienie

Mamy do wyboru dwie opcje.

1. Rodzice przynoszą swoje jedzonko dla dziecka, my je podgrzewamy i podajemy dziecku (mamy lodówkę i kuchenkę mikrofalową).
Tę opcję wybierają rodzice najmłodszych dzieci oraz typowych „niejadków”, u których catering i tak by się marnował.

 

2. W naszych placówkach wyżywienie jest w formie cateringu.

Posiłki dostarczane są przez sprawdzoną firmę cateringową specjalizującą się w żywieniu małych dzieci. Posiłki są zdrowe, przygotowywane z produktów najwyższej jakości, kupowanych tylko u sprawdzonych dostawców. Gwarantujemy, że w posiłkach nie ma chemii, sól i cukier są ograniczone do minimum, a w zamian za to używane są zioła i naturalne przyprawy. Wszystko przygotowywane jest samodzielnie od podstaw.

 

Cennik:

Wyżywienie CAŁODZIENNE - 12 zł GDAŃSK     *od 1 września 2019 roku 12,50 zł

Wyżywienie CAŁODZIENNE DIETY -14 ZŁ


Wyżywienie CAŁODZIENNE - 11,50 GDYNIA

 

Prosimy, aby pierwszego dnia w żłobku dostarczyć wychowawcom zaświadczenie lekarskie odnośnie potrzeby stosowania diety u dziecka z alergiami/nietolerancjami pokarmowymi.

 

Dodatkowe informacje:

- śniadania są dwuczęściowe, składają się z dwóch kanapek z pieczywa mieszanego i codziennie innego dodatku np.: jajecznicy, płatków na mleku, twarożku, itd.

- podwieczorki są dwuczęsciowe, składają się z owocu i codziennie innego dodatku np: jogurtu, własnego ciasta, owoców w kisielu, itd.

- menu i wielkości porcji są dopasowane do potrzeb dzieci w wieku żłobkowym

- uwzględnienie wszelkie diety (bezmleczna, bez jajeczna, bezglutenowa, wegetariańska, oraz inne) – prośba o dokładne sprecyzowanie diety


 

 

AKTUALNY JADŁOSPIS W GDAŃSKU:

Jadlospis_gdansk_czerwiec.doc

Jadlospis_czerwiec_bezmleczny.doc

 

AKTUALNY JADŁOSPIS ŻŁOBKA W GDYNI:

Jadlospis_Gdynia.docx


kadra

mgr Emilia Klimczak

Jestem założycielką i kierowniczką wszystkich placówek „Akademia Malucha”. Z wykształcenia jestem psychologiem z przygotowaniem pedagogicznym, prywatnie mama 6letniej Mai i 3letniej Lilki. Jestem wesołą i odpowiedzialną osobą. Kocham pracę z dziećmi, dlatego swoją karierę zawodową poświęciłam właśnie im. Bardzo mi zależy na zadowoleniu rodziców i na ciągłym polepszaniu standardów opieki w placówkach.

Natalia Przybyła

Koordynator żłobków na Morenie, Jasieniu i Kalinowej. Ukończyła studia na kierunku Pedagogika Wychowanie Przedszkolne i Nauczanie Początkowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu uzyskując tytuł licencjat. Ukończyła I stopień Szkoły Muzycznej im. Oskara Kolberga w Szczecinku. Doświadczenie w opiece nad dziećmi zdobyła podczas praktyk studenckich zarówno w żłobku jak i przedszkolu. Pracowała również jako niania dla rodzeństwa w wieku 1,5 roku i 3 latka. Uwielbia prowadzić zajęcia muzyczne dla dzieci, a także uczyć dzieci nowych wierszyków i piosenek. Posiada wiele pomysłów jak w kreatywny sposób zorganizować dzieciom czas wolny. Jest osobą odpowiedzialną, pełną pozytywnej energii i z zamiłowaniem podchodzi do wykonywanej przez siebie pracy. Twierdzi, że zamiłowanie do pracy z dziećmi odziedziczyła po ojcu , który również z wykształcenia jest magistrem pedagogiki oraz pracował z dziećmi. Uśmiech dziecka jest dla niej największą nagrodą oraz potwierdzeniem ,że wykonuje swoją pracę najlepiej jak potrafi.

Adrianna Boguta

Kierowniczka żłobka w Gdyni Chyloni. Jest absolwentką studiów I stopnia na kierunku Pedagogika Wczesnej Edukacji z Logopedią. Obecnie kontynuuje studia na II stopniu. Doświadczenie zdobyła podczas praktyk, a także pracując jako opiekunka dziecięca. Posiada certyfikat animatora czasu wolnego. Jezt pozytywną i energiczną osobą, wprowadzającą przyjazną atmosferę. Przede wszystkim dba o to, aby podopieczni rozwijali się prawidłowo, a jej działania temu sprzyjały. Pragnie wprowadzić do ich codzienności ciekawe zajęcia, wnoszące zabawę, jak i nowe umiejętności. Od zawsze wiedziała, że praca z dziećmi będzie ją uszczęśliwiać, a co najważniejsze - dawać satysfakcję.

Małgorzata Stogowska

Jestem studentką pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Praca z dziećmi to spełnienie moich marzeń, ktore miałam już od najmłodszych lat, kiedy to zajmowałam się swoją młodszą siostrą.  Dzieci dają mi mnóstwo pozytywnej energii do działania. Uważam, że my dorośli możemy się od nich uczyć i w niektórych sytuacjach brać przykład. Każdy dzień spędzony z nimi sprawia mi ogromną radość. W wolnych chwilach lubię uprawiać aktywność fizyczną. Dużo poruszam się pieszo. Stąd bardzo dużą uwagę przykuwam do aktywności fizycznej najmłodszych.

Justyna Rosiak

Jestem absolwentką studiów I stopnia na kierunku Pedagogika Wczesnej Edukacji z logopedią na Uniwersytecie Gdańskim. W przyszłości planuję ukończyć studia II stopnia na kierunku logopedia. Doświadczenie w pracy z dziecmi zdobyłam podczak praktyk na studiach, a także pracując w różnych placówkach edukacyjnych, taki jak prywatne przedszkola oraz żłobki. Jestem osobą kochającą dzieci i pracę z nimi. Ponadto jestem odowiedzialna oraz empatyczna.  W pracy z dziećmi staram się wykorzystywać elementy profilaktyki logopedycznej, ponieważ uważam, że kształtowanie mowy u dzieci we wczesnych etapach ich rozwoju jest bardzo ważny. Oprócz tego dołożę wszelkich starań, aby moje zajęcia były dla dzieci interesujące oraz rozwijające ich umiejętności oraz wiedzę o świecie.

Sara Zapora

Ukończyłam szkołę policyjną. Aktualnie ukończyłam kurs na opiekunkę dziecięcą. Moim największym hobby jest śpiew. Uczęszczam do chóru kościelnego oraz szkolnego. Miłością do muzyki staram się dzielić z dziećmi, dlatego codzienne śpiewanie oraz taniec to podstawa w żłobku. Lubię różnego rodzaju aktywność fizyczną. Mam za sobą kilka większych biegów oraz marszobiegów. Aktywność fizyczna wpływa prawidłowo na rozwój dzieci, dlatego staram się wplatać codziennie poranną gimnastykę w żłobku. Jestem przede wszystkim wesołą, ambitną i odpowiedzialną osobą. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną przyjmność.

Aleksandra Zapora

Studiuje zaocznie pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną z terapią pedagogiczną. Ukończyłam kurs na opiekunkę dziecięcą. Moim hobby jest śpiew i staram się zarażać nim wszystkich dookoła, szczególnie dzieci. Jestem członkiem chóru kościelnego, w którym śpiewam wraz z dziećmi. Ponadto uwielbiam angażoważ dzieci do różnego rodzaju zajęć. Prace plastyczne w żłobku to podstawa, więc staram się wykonywać ich wraz z dziećmi jak najwięcej. Jestem osobą otwartą, entuzjastyczną i energiczną.

lokalizacja i dojazd



galerie i nowości na facebooku

NASZE PLACÓWKI:
GDYNIA-CHYLONIA, ul. Łebska 12 (zobacz)
GDAŃSK-WRZESZCZ, ul. Aldony 14 (zobacz)
GDAŃSK-WRZESZCZ, ul. Aldony 14 - Piętro (zobacz)
GDAŃSK-ZASPA, ul. Leszczyńskich 5a/3 (zobacz)
GDAŃSK-MORENA, ul. Morenowe Wzgórze 26 paw. 5 (zobacz)
GDAŃSK-HALLERA, ul. Hallera 119 (zobacz)
GDAŃSK-JASIEŃ, ul. Kartuska 360 C (zobacz)
Copyright: Akademia Malucha Gdańsk. Projekt i realizacja: PodisPromotion